Kunstmatige intelligentie is een revolutie in het dagelijks leven, net als televisie en het Internet deed in hun tijd. Het versterkt de menselijke capaciteit en vermindert de inspanningen om gemeenschappelijke problemen op te lossen, terwijl het bevorderen van nieuwe ideeën.

Retail bedrijven kunnen aanzienlijk verbeteren van het aanbod bieden zij hun klanten met behulp van AI. Dit is een van de gebieden waar het zich optimaal kan uiten door het toestaan van ultra-gepersonaliseerde interacties tussen de klant en de retailer, waardoor een echte in-Store-ervaring en het aantrekken van een breder publiek.

Administratieve werkzaamheden eenvoudiger maken

AI-Programma's kunnen menselijke hulpbronnen vervangen door vermenselijkte technologieën in de digitale modus en bieden meer aanpassingen. Virtuele assistenten bieden waardevolle hulp voor vele administratieve taken (agenda houden, vergadering planning, afspraak herinneringen, enz.).


Spraakopdrachten tot uw dienst

Voice Control assistenten zijn ook uitrusting meer en meer apparaten (auto's, slimme koelkasten... Alle toepassingen zijn mogelijk zelfs de meest onverwachte, zoals het creëren van een intelligente virtuele gids die helpt bij het vinden van de perfecte cadeau voor een kind!

De detailhandel van morgen?

Wat ook het idee van AI, het komt meestal uit een behoefte van de consument. Gebrek aan tijd kan ook worden overwonnen door kunstmatige intelligentie door het vereenvoudigen van het inkoopproces zoveel mogelijk, terwijl het verbeteren van de klantervaring. Hoe meer klanten waarderen de aangeboden diensten, hoe meer omzet te verhogen.

Voor klanten die een online winkel zoeken, kan AI bijvoorbeeld de juiste keuze maken door een vragenlijst in te vullen om items te selecteren die voor de klant interessant kunnen zijn. Deze interactie is vergelijkbaar met de relatie tussen een adviseur en een klant in een winkel en kan de klant worden omgeleid naar het meest geschikte product.

Kunstmatige intelligentie is nog in de kinderschoenen, maar het kan transformeren de hele industrie en de detailhandel, zowel online als offline.

Hallo 👋

Ik ben op een missie voor je websucces! Wie ben ik?

Wil je het leren?

Het is gewoon...

alles is inbegrepen!

Ontdek de opleiding tot webdesigner

Wat dacht je van wat koffie? Tuurlijk, neem de tijd!

7/8/2020

Hoe kies je een domeinnaam?

Welke naam u ook kiest voor uw site, het zal altijd een afbeelding oproepen in uw gesprekspartner. Daarom is het belangrijk om de juiste domeinnaam te kiezen.

Ik ben geïnteresseerd
5/8/2020

Hoe de deadlines van een website te beheren?

Als u, net als ik, niet in staat bent geweest om de deadlines van een website te beheren, zal dit artikel over mijn fouten en de manier waarop ik ermee omging u zeker interesseren.

Ik ben geïnteresseerd
3/8/2020

Waar vind je in 2020 inspiratie voor je webproject?

Je hebt al je inspiratie uitgeput en je zoekt momenteel naar een manier om in 2020 inspiratie op te doen voor je webprojecten?

Ik ben geïnteresseerd

Ik wil...

Happy.business

Omdat elk verhaal begint met een ontmoeting. Laten we contact maken, een echt persoon verbergt zich achter Happydesk en zal blij zijn om te horen wat je hem te vertellen hebt!

Maak een afspraak

Happy.webnews

Omdat we al onze kennis van de digitale wereld ter beschikking stellen van onze Community om hen te begeleiden in hun zoektocht naar websucces.

Lees de blog

Happy.webevent

Omdat het gevoel minder alleen te zijn onze essentie als leiders versterkt. Happydesk organiseert evenementen tussen ondernemers die meer dan gemotiveerd zijn om zichzelf te overtreffen en doelen te bereiken waar men nooit op gehoopt had.

Evenementen bijwonen

Je wilt je helpen om te slagen?

JA, ik ben geïnteresseerd!