Foto door Paul Trienekens op unsplash

Google My Business verbetert uw lokale zichtbaarheid. U moet beginnen met het maken van een Google My Business vermelding. Dan wordt het geoptimaliseerd, want deze vermelding zal de basis vormen van uw digitale aanwezigheid. Het goed laten invullen van uw advertentie kan daarom zeer effectief zijn!

Google mijn bedrijf is een gratis service die Google biedt aan bedrijven. Het gebruik ervan zal iedereen in staat stellen om hun eigen online aanwezigheid te beheren. Hoe gebeurt dat?

De Google My Business card verschijnt meestal in de zoekresultaten als een interactieve kaart met telefoonnummer, foto's, openingstijden, link naar uw website, enz. Soms is het ook zichtbaar aan de rechterkant van de resultaten met een foto, een korte beschrijving, de link naar uw website, enz.

Foto door Alison Marras op unsplash

Ga naar Google mijn bedrijf

Het eerste wat u moet doen is controleren of uw bedrijf nog geen Google My Business vermelding heeft.

Het is zo eenvoudig als zoeken op Google, waarbij u de naam van uw bedrijf en de stad waar het bedrijf is gevestigd intypt. Als je het niet kunt vinden, heeft het nog geen lijst. Dus alles wat je hoeft te doen is naar: https://www.google.com/intl/fr_be/business/.

Als het er echter is, komt het op natuurlijke wijze in de resultaten naar voren. Klik dan op "Beheren van de vestiging". Voeg uw contactgegevens toe (als u dat nog niet heeft gedaan). Wacht dan tot alles is gevalideerd; deze periode varieert van direct tot 10 dagen als u verzoekt om verzending per post.

Zodra uw account is gevalideerd, u de informatie beheren en uw bestaande Google Business-formulier optimaliseren.

Foto door Brooke Lark op unsplash

Plaats uw Google mijn bedrijfsvermelding

Voor een betere optimalisatie kunt u het beste alle gevallen van het Google My Business formulier invullen, zonder uitzondering. Deze 5 adviezen zijn een waardevolle hulp voor u:

5 praktische tips voor het invullen van uw Google mijn bedrijfsvermelding

1. Voltooi uw Google mijn bedrijfslijst 100%

De meest relevante records zijn die welke accuraat zijn. Daarom is het belangrijk om alle vakjes in te vullen. Bovendien is bewezen dat de meest gedetailleerde commerciƫle aanbiedingen gemakkelijk in de zoekresultaten verschijnen.

2. Steek goed doordacht trefwoorden

Net als bij natuurlijke verwijzingen, gebruikt de zoekmachine die door Google My Business wordt gebruikt een grote verscheidenheid aan signalen. Deze omvatten trefwoorden en zinnen. Dit zijn met name degenen die het meest worden gezocht door internetgebruikers

Foto door Brendan kerk op unsplash

3. Neem niet te veel tijd in beslag.

Omdat Google het beste resultaat wil bieden voor elke zoekopdracht is het belangrijk om uw kantooruren in te vullen. Hou ze vooral op de hoogte.

4. Foto's en Video's toevoegen

Voeg uw logo toe, enkele foto's van uw vestiging en waarom niet een 360Ā° visie. Vergeet niet een video op te nemen. Zo biedt u uw bezoekers een eerste ervaring aan, waardoor ze u willen komen opzoeken of contact met u willen opnemen.

Foto door Christian Bowen op unsplash

5. antwoord alle reviews

We geven allemaal de voorkeur aan tevreden klanten en een gemiddelde van 5 op 5 sterren. Maar als er een negatieve recensie komt, loop dan niet weg! Laat toch een antwoord achter.

Door te reageren op alle meningen, zonder uitzondering, zullen potentiƫle klanten zien dat u naar uw klanten luistert (zelfs naar degenen die onaangenaam zijn). Dit is een kwaliteit die meer dan ƩƩn persoon zal aantrekken!

Conclusie
Het is noodzakelijk om te beginnen met de verwijzing naar het eigen bedrijf op lokaal niveau. Er gaat niets boven het hebben van een Google My Business vermelding! Het is ook noodzakelijk om ervoor te zorgen dat het up-to-date is, en dit regelmatig. Zo zal de nummer 1 zoekmachine, die niets anders is dan Google, voor de rest zorgen.

Kom terug naar deze pagina wanneer je maar wilt. Heb je nog tips gevonden die ik misschien vergeten ben tijdens het schrijven? Zo ja, wat zijn dat dan? Laat hieronder een reactie achter of stuur een e-mail naar hello@happydesk.be.
Kevin Prins Happy Desk
Kevin Prins, Happy Desk Manager

De meeste ondernemers hebben een ineffectieve website zonder duidelijke boodschap. Dus ik heb een 5-stappen-proces gemaakt dat is het creƫren van een aangepaste en aangesloten website om uw web succes te maken. Zie Happy Desk

Ben je freelance? Word lid van onze Webflow-community. We praten over de website, het ontwerp, het bedrijfsleven, enz. De gemeenschap groeit en zal u veel advies kunnen geven om uw bedrijf te ontwikkelen. Het is deze kant op.

Schrijf je in en check outMy online methode.

Hallo šŸ‘‹

Ik ben op een missie voor je websucces! Wie ben ik?

Wil je het leren?

Het is gewoon...

alles is inbegrepen!

Ontdek de opleiding tot webdesigner

Wat dacht je van wat koffie? Tuurlijk, neem de tijd!

7/8/2020

Hoe kies je een domeinnaam?

Welke naam u ook kiest voor uw site, het zal altijd een afbeelding oproepen in uw gesprekspartner. Daarom is het belangrijk om de juiste domeinnaam te kiezen.

Ik ben geĆÆnteresseerd
5/8/2020

Hoe de deadlines van een website te beheren?

Als u, net als ik, niet in staat bent geweest om de deadlines van een website te beheren, zal dit artikel over mijn fouten en de manier waarop ik ermee omging u zeker interesseren.

Ik ben geĆÆnteresseerd
3/8/2020

Waar vind je in 2020 inspiratie voor je webproject?

Je hebt al je inspiratie uitgeput en je zoekt momenteel naar een manier om in 2020 inspiratie op te doen voor je webprojecten?

Ik ben geĆÆnteresseerd

Ik wil...

Happy.business

Omdat elk verhaal begint met een ontmoeting. Laten we contact maken, een echt persoon verbergt zich achter Happydesk en zal blij zijn om te horen wat je hem te vertellen hebt!

Maak een afspraak

Happy.webnews

Omdat we al onze kennis van de digitale wereld ter beschikking stellen van onze Community om hen te begeleiden in hun zoektocht naar websucces.

Lees de blog

Happy.webevent

Omdat het gevoel minder alleen te zijn onze essentie als leiders versterkt. Happydesk organiseert evenementen tussen ondernemers die meer dan gemotiveerd zijn om zichzelf te overtreffen en doelen te bereiken waar men nooit op gehoopt had.

Evenementen bijwonen

Je wilt je helpen om te slagen?

JA, ik ben geĆÆnteresseerd!