Aanvankelijk gezien als een voorbijgaande trend, "beïnvloeder marketing" wordt een hefboom, in zijn eigen recht, om de verkoop te stimuleren merk in tegenstelling tot reclame, die wordt waargenomen als te opdringerig.

Maar weet je wat een beïnvloeder is?

Dit is een persoon die het gedrag van de consument kan beïnvloeden door zijn positie, zijn status, zijn media bewustzijn. Er zijn meer en meer van hen op het gebied van voeding, natuurlijke cosmetica, voedingssupplementen... Door samen te werken met een beïnvloeder, verbeter je je bekendheid en, door dezelfde teen, je verkoop!

Hoe kiest u uw beïnvloeder?

Het is essentieel om de beïnvloeder te kiezen die uw merk past. Het moet in overeenstemming zijn met uw waarden, uw filosofie en uw producten. Zijn persoonlijkheid, vaardigheden en knowhow moeten overeenkomen met het merkimago van uw bedrijf. U moet ook rekening houden met het publiek dat hem volgt, zijn authenticiteit, de kwaliteit van de inhoud die zij publiceert, maar ook, en vooral, zijn engagement. 95,2% van hen gebruiken Instagram om producten te plaatsen.

Een nieuwe hefboom om zich te concentreren op

Ze zijn een modern communicatiemiddel. Beïnvloeders hebben meestal een speciale relatie met hun publiek. Zij bieden een garantie van vertrouwen en engagement. Uw beïnvloeder moet daarom een erkende persoonlijkheid hebben en een groot publiek hebben. De integratie ervan in uw digitale strategie moet natuurlijk zijn en verder gaan dan de "verkopen ten koste van alles" aspect.

Het partnerschap kan verschillende vormen aannemen: evenement, wedstrijden, artikelen/Video's gesponsord Unboxing (video gemaakt op het moment van uitpakken van het product)... Consumenten zijn steeds meer naar aanleiding van de meningen van beïnvloeders in plaats van massareclame.

Samenwerken met een beïnvloeder is een winnende strategie, omdat het verbetert uw bekendheid, raadt u aan het publiek en verhoogt uw omzet.

 

Hallo 👋

Ik ben op een missie voor je websucces! Wie ben ik?

Wil je het leren?

Het is gewoon...

alles is inbegrepen!

Ontdek de opleiding tot webdesigner

Wat dacht je van wat koffie? Tuurlijk, neem de tijd!

7/8/2020

Hoe kies je een domeinnaam?

Welke naam u ook kiest voor uw site, het zal altijd een afbeelding oproepen in uw gesprekspartner. Daarom is het belangrijk om de juiste domeinnaam te kiezen.

Ik ben geïnteresseerd
5/8/2020

Hoe de deadlines van een website te beheren?

Als u, net als ik, niet in staat bent geweest om de deadlines van een website te beheren, zal dit artikel over mijn fouten en de manier waarop ik ermee omging u zeker interesseren.

Ik ben geïnteresseerd
3/8/2020

Waar vind je in 2020 inspiratie voor je webproject?

Je hebt al je inspiratie uitgeput en je zoekt momenteel naar een manier om in 2020 inspiratie op te doen voor je webprojecten?

Ik ben geïnteresseerd

Ik wil...

Happy.business

Omdat elk verhaal begint met een ontmoeting. Laten we contact maken, een echt persoon verbergt zich achter Happydesk en zal blij zijn om te horen wat je hem te vertellen hebt!

Maak een afspraak

Happy.webnews

Omdat we al onze kennis van de digitale wereld ter beschikking stellen van onze Community om hen te begeleiden in hun zoektocht naar websucces.

Lees de blog

Happy.webevent

Omdat het gevoel minder alleen te zijn onze essentie als leiders versterkt. Happydesk organiseert evenementen tussen ondernemers die meer dan gemotiveerd zijn om zichzelf te overtreffen en doelen te bereiken waar men nooit op gehoopt had.

Evenementen bijwonen

Je wilt je helpen om te slagen?

JA, ik ben geïnteresseerd!