Ja
Foto door Umer Sayyam over Unsplash

Droomt u er ook van om een "ja" te krijgen voor alle offertes die u naar uw klanten stuurt? Het is mogelijk, zou je kunnen zeggen! Ik zal vandaag zelfs met u praten over enkele tips die u zullen helpen om zo vaak mogelijk een ja te krijgen. Maar laten we eerst eens kijken hoe een ja vraagt om reflectie.

Waarom een "ja"-verzoek indienen om na te denken?

Simpelweg omdat het belangrijk is om "ja" te zeggen! Plaats jezelf in de schoenen van je klant en je zult begrijpen waarom dat het geval is.... is dat het? Begrijp je waarom? In feite betekent "ja" zeggen tegen iemand in zekere zin: hem vertrouwen. En u zult het begrepen hebben: voordat u een persoon kunt vertrouwen, moet u de tijd nemen.

Kortom, wat zijn de trucs om snel en frequent ja te krijgen?

Ja
Foto door Sebastian B op Unsplash

1. Wacht niet tot

Ten eerste, blijf daar niet gewoon zitten! Je moet de leiding nemen. In plaats van te wachten op de uiteindelijke beslissing van uw cliƫnt, schakelt u over naar de voorwaardelijke modus. Wat bedoel je? Je moet vragen stellen, zoals: "Wat als we dit gedaan hebben?", "wat dacht je van....?", "is dat niet een goed idee om....?"

Door al deze vragen te stellen, helpt u hem zijn geest open te stellen; u versnelt ook de dingen. Misschien zegt hij iets sneller ja, wie weet? Je hebt het tenminste geprobeerd!

Onderaan het artikel staat een Youtube-video waarin ik dit beschrijf. Steun me door me te abonneren op het Happy Desk Design YouTube kanaal.

Ja
Foto door SeƱor Sosa over Unsplash

2. Zet alle kansen aan je zijde....

Je hoeft hem niet te vertellen dat je hier of daar goed in bent. Hij weet dit waarschijnlijk al omdat u hem dit al tijdens uw eerste contact vertelde. En als je dat doet (herhaal dat je deze kennis of knowhow hebt), zal het je snel moe worden. Wat moeten we in dit geval doen?

Weet hoe je je woorden kracht kunt geven. Om dit te doen, zet je bijvoorbeeld je enthousiasme om in wat je zegt. Laat ze zien dat je klaar bent om ze echte toegevoegde waarde te bieden.

3. Heb vertrouwen in jezelf

In afwachting van het oordeel van de klant, is het normaal om gestrest te zijn. Maar laat hem niet zien dat je zo bang bent! Laat daarom tijdens uw interviews en vooral wanneer u hem probeert te overtuigen, zien dat u kalm bent. Bovendien, onthoud dat als u er bent om met hem te praten, het is omdat uw klant zeker een potentieel in u heeft gevonden dat hij nodig heeft om zijn bedrijf te ontwikkelen; u weet ook beter dan hij het gebied waarin u betrokken bent!

Ja
Foto door Anders JildƩn over Unsplash


Kortom, door deze tips toe te passen, heeft u meer kans om een ja te krijgen tegen uw potentiƫle klanten. Zelfs als ze in het begin misschien "nee" dachten, kunnen ze nog steeds van gedachten veranderen. Zeker als hij tijdens het gesprek zag dat je een serieus persoon bent: je wacht niet af, je neemt initiatieven, je bent enthousiast, je hebt vertrouwen in jezelf, in je kennis.

YouTube: Om een ja te hebben is reflectie nodig

YouTube link: https://youtu.be/rR9-3wpESmE

Kom terug naar deze pagina wanneer je maar wilt. Heb je nog tips gevonden die ik misschien vergeten ben tijdens het schrijven? Zo ja, wat zijn dat dan? Laat hieronder een reactie achter of stuur een e-mail naar hello@happydesk.be.
Kevin Prins Happy Desk
Kevin Prins, Happy Desk Manager

De meeste ondernemers hebben een ineffectieve website zonder duidelijke boodschap. Dus ik heb een 5-stappen-proces gemaakt dat is het creƫren van een aangepaste en aangesloten website om uw web succes te maken. Zie Happy Desk

Ben je freelance? Word lid van onze Webflow-community. We praten over de website, het ontwerp, het bedrijfsleven, enz. De gemeenschap groeit en zal u veel advies kunnen geven om uw bedrijf te ontwikkelen. Het is deze kant op.

Schrijf je in en check outMy online methode.

Hallo šŸ‘‹

Ik ben op een missie voor je websucces! Wie ben ik?

Wil je het leren?

Het is gewoon...

alles is inbegrepen!

Ontdek de opleiding tot webdesigner

Wat dacht je van wat koffie? Tuurlijk, neem de tijd!

7/8/2020

Hoe kies je een domeinnaam?

Welke naam u ook kiest voor uw site, het zal altijd een afbeelding oproepen in uw gesprekspartner. Daarom is het belangrijk om de juiste domeinnaam te kiezen.

Ik ben geĆÆnteresseerd
5/8/2020

Hoe de deadlines van een website te beheren?

Als u, net als ik, niet in staat bent geweest om de deadlines van een website te beheren, zal dit artikel over mijn fouten en de manier waarop ik ermee omging u zeker interesseren.

Ik ben geĆÆnteresseerd
3/8/2020

Waar vind je in 2020 inspiratie voor je webproject?

Je hebt al je inspiratie uitgeput en je zoekt momenteel naar een manier om in 2020 inspiratie op te doen voor je webprojecten?

Ik ben geĆÆnteresseerd

Ik wil...

Happy.business

Omdat elk verhaal begint met een ontmoeting. Laten we contact maken, een echt persoon verbergt zich achter Happydesk en zal blij zijn om te horen wat je hem te vertellen hebt!

Maak een afspraak

Happy.webnews

Omdat we al onze kennis van de digitale wereld ter beschikking stellen van onze Community om hen te begeleiden in hun zoektocht naar websucces.

Lees de blog

Happy.webevent

Omdat het gevoel minder alleen te zijn onze essentie als leiders versterkt. Happydesk organiseert evenementen tussen ondernemers die meer dan gemotiveerd zijn om zichzelf te overtreffen en doelen te bereiken waar men nooit op gehoopt had.

Evenementen bijwonen

Je wilt je helpen om te slagen?

JA, ik ben geĆÆnteresseerd!